سفر یک‌روزه به سوان کره جنوبی
نوشته شده توسط : enitour
سفر یک‌روزه به سوان (Suwon)



راهنمای سفر به سئول، پایتخت کره یکی از زیباترین شهرهای دنیا (+عکس)



شهر سوان در نزدیکی سئول، مقصد فوق‌العاده‌ای برای یک سفر کوتاه و بازدید از جنبه‌های فرهنگی این کشور است. برای رفتن به این شهر می‌توانید از قطار استفاده کنید که بلیط آن توسط دستگاه‌های خودکار یا فروشنده‌های که به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند، به فروش می‌رسد. قطارهای این مسیر خیلی مدرن و راحت هستند. سوان در ۳۰ کیلومتری شمال سئول قرار دارد و آخرین دیوار باستانی کامل کره‌ی جنوبی در این شهر واقع شده است.



راهنمای سفر به سئول، پایتخت کره یکی از زیباترین شهرهای دنیا (+عکس)



بارزترین ویژگی‌های سوان، دژ نظامی هواسیونگ (Hwaseong)، دیوار بلند دورتادور شهر و قلعه‌ی شاه جئونگ‌جو (Jeongjo) هستند. از بالای این بناهای تاریخی متعلق به دهه‌ی هشتم قرن هجدهم می‌توانید بخش‌های شهری مدرن استان جئونگی-دو (Gyeonggi-do) را ببینید.



راهنمای سفر به سئول، پایتخت کره یکی از زیباترین شهرهای دنیا (+عکس)



روستای یونگین (Yongin) در نزدیکی سوان، محل مناسبی برای آشنایی با سبک زندگی مردم کره در چندین قرن پیش است. برای رفتن به یونگین می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید و چنانچه خوش‌شانس باشید از تصویربرداری فیلم‌های تاریخی کره‌ای نیز بازدید خواهید کرد. قبل از بازگشت به سئول حتماً سری به رستوران سیلا گلبی (Silla Galbi) بزنید و بهترین باربیکیوی سوان را آزمون کنید.



:: برچسب‌ها: اطلاعات گردشگری سئول , تور گردشگری سئول , تورهای گردشگری سئول , جاذبه های گردشگری سئول , جاهای گردشگری سئول کره جنوبی, مناطق گردشگری سئول , نمایشگاه گردشگری سئول کره, ویزای گردشگری سئول , ویزای گردشگری سئول , تور گردشگری سئول , تور دور سئول , گردشگران کره ای, مکان های دیدنی سئول , کره جنوبی کجا بریم؟ , گردشگری در کره جنوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: